2012-01-10

Ar nešalta?

Dar vienas žiemiškas skrebukas. Nuotrauka vėlgi daryta ne šiemet... Nėra sniegelio pas mus šiais metais, o man žiema be sniego - ne žiema... :)


Darbelis su įdomia nuotrauka.  Aš namuose šiltai tupiu su fotiku, o mano vyras trumpomis rankovėmis su sniegu galynėjasi... Valo mašiną... Nežinau, kaip jam nešalta... Jam niekada nešalta... Neturi nė vienos kepurės, nei pirštinių, nei šaliko... Striukę vilki labai retais atvejais; šiemet gal du kartus pasiėmė (kad man ramiau būtų), bet neapsivilko :):):)

Darbelį dariau pagal Sketchy Thursday schemutę, naudotinos spalvos - mėlyna ir sidabrinė.

8 comments:

  1. Nuotrauka tai superine!!!! 10 balu!! Ir darbelis labai puikus, ziemiskas, saltas, pajunti tikra ziema :)

    ReplyDelete
  2. Labai gražus tavo skrebukas. Žiemiškas, bet labai šiltas ;) Mano vyrui irgi nesiseka su kepurėm ir pirštinėm draugauti. Ach tie vyrai :)
    Ir schema labai tinka šiai nuotraukai. liux!

    ReplyDelete
  3. tikrai kad 10 balu :) man patinka visi tavo skrebukai,bent jau iki siol :D

    ReplyDelete
  4. Labai simpatiškas darbelis – genialumas paprastume. ;)
    Darausi tavo darbų fanė :)

    ReplyDelete
  5. labai grazu, o tie centro formos atkartojimai... super :)

    ReplyDelete
  6. AWESOME photo and loving the design! Thanks so much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):)

    ReplyDelete
  7. Nuostabi nuotrauka - kaip ir skrebukas!

    Noriu pranešti apie apdovanojimą tavo blogui. Daugiau info: http://daiva-daiwa.blogspot.com/2012/01/apdovanojimai.html

    ReplyDelete