2012-05-03

Astrological sign "LEO"

Naujas darbelis su man labai patinkančiomis spalvomis.







Šį darbą padariau laikydamasi tam tikrų CSI organizuojamo konkurso nurodymų.

Nevisiškai jų visų laikiausi, tad i konkursą nesiųsiu... Tikriausiai... Bet vistiek esu labai patenkinta, kad visai neblogai gavosi :)

Pagal minėta konkursą galimos labai įvairios užduoties interpretacijos. Turėta nuotrauka labai puikiai tiko temai "Zodiako ženklas". Sūnelis žaidzia su tėčiu, į jų pasikvailiojimus įtraukti ir pasikandžiojimai :)  O vyro zodiako ženklas - Liūtas. Po nuotrauka įtaisiau klausimą - "Ar tiesa, kad liūtai kanda?" O kiek žemiau sumeistravau "Atsakymų knygą". Na tokią, lyg joje būtų viskas parašyta apie liūtų prigimtį... :) Ir štai koks darbas gavosi. Tiesa, zodiako ženklo aprašymas (panaudojau įvairią interenete rastą informaciją) bus atskirame lape. Tik dabar vis nerandu laiko pabaigti...

Planuoju padaryti dar kelis skrebukus apie zodiako ženklus (visiems šeimos nariams).

5 comments:

  1. Labai smagus darbelis gavosi. Ir spalvos mano akiai labai superinės. :)

    ReplyDelete
  2. Patinka man tavo stilius ir tos nuostabiai ryskios spalvos ir sunerintos detales

    ReplyDelete
  3. Nuotaikingas darbelis :D Labai gražu :)

    ReplyDelete
  4. Awesome page! Really great job with the Case File!

    ReplyDelete
  5. Labai idomus skrebukas gavosi! toki pati BG popieriu turiu bet man spalvos niekad nelimpa galbut kad tinkamos nuotraukos nerandu? sekmes konkurse!

    ReplyDelete