2012-07-18

ABOUT ME. Style.Fashion.


Pavadinimas lyg ir intriguojantis. Bet tiesa tokia, kad aš neturiu jokio ypatingo apsirengimo stiliaus. Ir tuo labiau neseku jokių mados tendencijų... Mane reikėtų siųsti į laidą "Tu gali būti graži"... :):):) Ar kaip ten tos laidos vadinasi? :)





Skrebukas - tarsi laiškas sau. Tekstukas yra kitoje darbelio pusėje; ir skirtas tik mano akims. Apie tai, kad reikia susiimti ir rasti daugiau laiko sau. Nuotrauka daryta maždaug 2005 metais, kai dar buvo kažkokių "stiliaus" trupinėlių:)

O dabar apie darbelio atlikimą. Gėlėtą popieriuką derinau prie bliuzelės. Foną prie moters "tagiuke". Gėlyčių apačioje lapelius po vieną karpiau žirklutėmis. Idėją, kad kuris ne kuris lapelis yra iš popieriaus su tekstuku, pasiskolinau iš šio Basic Grey popieriuko (kolekcija "Out of Print"). Su darbeliu dalyvauju "Mainų rate" Nr.8 (tema "Gėlės").


Atrodo, viskas. Daugiau nežinau ką pridurti :)
Ačiū, kad apsilankėte :)

4 comments:

  1. O, koks rimtas ir solidus :) Labai patinka tie lapukai paberti apacioje :) Ir aciu, kad prisijungei ;)

    ReplyDelete
  2. aha man irgi labai patinka tie lapukai apacioje ir tikrai cia tokia dabartine geletaja mada kvepia :)))

    ReplyDelete
  3. tie lapukai apacioj mane labai uzkabino....SUPER!!!!!
    o apie stiliu...po seimos pagausejimo jis pas mane kazkaip ir isnyko. O anksciau labai megdavau pasipuosti (geda prisipazinti bet spintoj dar turiu rubu isigytu pries 10 metu!) nesakyk niekam ;)

    ReplyDelete
  4. Lapukai ir mane pakerėjo. :)
    Na, o dėl stiliaus. Bus laiko, noro, atsiras ir aprangoje tas stilius. Bet tu jį tikrai turi, nes, na, net iš naujo perbėgau per tavo kitus skrebukus, niekas kitas taip nemoka panaudoti margumo ir margų popierių, kurie dažnai tavo skrebukuose tampa tokie "medžiagiški", kaip tu. O tai jau ir stilius, ir skonis, ir talentas viename. Aukštyn nosį. :)

    ReplyDelete